Animesta
Kirjaudu Animestaan, samalla tuet toimintaamme ja saat uusimmat viestit sähköpostiisi!

**************
Rekisteröidy jo tänään!
-Animesta-

Join the forum, it's quick and easy

Animesta
Kirjaudu Animestaan, samalla tuet toimintaamme ja saat uusimmat viestit sähköpostiisi!

**************
Rekisteröidy jo tänään!
-Animesta-
Animesta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Terve tuas juu....

Siirry alas

Mitä olet pitänyt suomennoksista?

Terve tuas juu.... Empty100%Terve tuas juu.... Empty 100% 
[ 1 ]
Terve tuas juu.... Empty0%Terve tuas juu.... Empty 0% 
[ 0 ]
Terve tuas juu.... Empty0%Terve tuas juu.... Empty 0% 
[ 0 ]
 
Ääniä yhteensä : 1
 
 

Terve tuas juu.... Empty Terve tuas juu....

Viesti  FastKoala 14.04.14 14:02

Heipä heei vua kaikille!

Päivittelen taas vaihteeks vähän, kun ei oo 2kk mitään kuulunut, mutta näkynyt on varmaan juu  rabbit !
Oon nyt suomennellu tiuhaan tahtii, ja nyt se sit jotenki lopahti  pale Kaks kokonaista elokuvaa on saanu väännettyä hikiseen, noi elokuvat on aika pitkiä projekteja, jos yhen 24min sarjaan menee suunnilleen puol pv. Mutta kuten huomaa viime aikoina on jääny suomentelu kokonaan suomentelematta, koska kiireitä, hirveesti kaikkee muita projekteja on air at the moment ja en vaa jaksa. + koulut

Nyt ku alko tuo Fairy Tailin 2 kausi, nii niitä jaksoja nyt suomentelen sillee et se ilmestys su-ma ja jos oikein jaksan nii jopa sillon la, jaksoja tulee siäl japanis lauantaisin, niin ne saa ladattuakki lauantaina ne jaksot.

Mut ei kai siin midist käännöksien laatu on paraantumaan päin, yritän välttyä kirjoitusvirheiltä mutta kun olen rähmäkäpälä nii suattaapi olla että jokunen kirjoitusvirhe siältä suattaapi löytyä, kun olen laiska tarkastamaan sitä sisältöä tekstitekstiltä, ja ei oo kunnollissii oikolukijoita mitä nyt oon käyttäny/nähny. Joten mennään tällä silimä tarkkuudella. Shocked 

Eli tiivistettynä: Joka viikko tulee vähintään 1 Fairy Tailin uusimpia jaksoja, olen laiska, suomennosten laatu paranee, kirjotusvirheet on mun juttu ja oikoluku on perseestä.

Mut ei täs mitää, päivittelen sitten taas 2kk päästä, tai aikasemmin tai myöhemmin... Mut juu ei mul enää mitää Moro!  alien 

~FastKoala
FastKoala
FastKoala
Omistaja
Omistaja

Viestien lukumäärä : 33
Join date : 31.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa