Animesta
Kirjaudu Animestaan, samalla tuet toimintaamme ja saat uusimmat viestit sähköpostiisi!

**************
Rekisteröidy jo tänään!
-Animesta-

Join the forum, it's quick and easy

Animesta
Kirjaudu Animestaan, samalla tuet toimintaamme ja saat uusimmat viestit sähköpostiisi!

**************
Rekisteröidy jo tänään!
-Animesta-
Animesta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pientä päivittelyä vaihteeksi!

Siirry alas

Pientä päivittelyä vaihteeksi! Empty Pientä päivittelyä vaihteeksi!

Viesti  FastKoala 23.02.14 12:28

Moro moro kaikille!  Luffy_laught 

Tämmöstä pientä päivittelyä vaihteeks, kun viime päivitys oli tuolloin vuoden alusta varmaankin sen takia kun ei oo tapahtanut mittään semmosta uutista kaipaavaa, ehkä se että päivittelen sivua koko ajan ja se saattaa vähän sekoilla?pale Mutta täs muutosta tuolle ''Animet'' -sivulle on tullu vähän erillainen ulkoasu mut ei mitään suurta mullistusta.

Suomentaminen on ollu vauhissa jonkin aikaa, meinaan jatkaa tuota One Piecen suomentamista kun se on kiinnostava ja sitä on mukava suomennella. Voitte tietysti laittaa ehotuksia mitä haluaisitte nähdä.

Mulla ois itelläki paljon sarjoja mitä haluaisin suomentaa mutta aikaa ei löydy, ja kun ei pysty vain yksi ihminen suomentamaan montaa sarjaa yhtä aikaa (taino en ainakaan minä  rabbit ), ja tuo One Piecen suomentamisen valitseminen on vähän kökköä kun niitä jaksoja nyt on 600+ ja siinähän menee joku aika et saa edes 100 suomenettua Neutral. Joten tulevaisuudessa ja nytkin etin jonkun näköisiä suomentamisesta kiinnostuneita, että saatas sivulle lisää matskua.
Aattelin et sivustolle vois tulla muuta kun näitä japanilaisia piirettyjä, nimittän amerikkalaisia on monia kiinnostavia ja itteä ainakin kiinnostas suomennella myös niitä. (mielipiteitä asiasta?)

Tässä nyt keskityn itse ainakin tuon One Piecen suomentamiseen ja sivun ulkoasun parantamiseen, pientä korjailua ja parantelua koko ajan luvassa, joten stay toon!
Ja sivullakin on jonkin verran kävijöitä sekin on hyvää plussaa! What a Face

Ensi kertaan!

  • -FastKoala  


PS. Lisätty Facebookin kautta kirjautuminen sivustolle!!  Luffy_Vilkutus
FastKoala
FastKoala
Omistaja
Omistaja

Viestien lukumäärä : 33
Join date : 31.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa